Bijna zover!

27 januari 2017 - Huizen, Nederland

Oh wat ben ik al aan het aftellen.. nog 29 dagen!

De 30 dagen zijn gepasseerd en nu komt het toch wel heel dichtbij. Tickets zijn geboekt, studentenhuis is geregeld, visum is binnen, zorgminor gehaald, stage voldoende afgerond, hotel in Curaçao is geregeld en eigenlijk ben ik al klaar om te gaan!

In deze laatste weken ga ik een start maken op school met de geïntegreerde zaakvakminor, ga ik bij meerdere groepen op stage kijken, ga ik mijn laatste inkopen doen en de zeepost verzenden.

Ik heb er zoveel zin in! Na aankomst volgt mijn tweede blog, dat zal dus lekker in mijn hangmat met 30 graden zijn.

Wendy

1. Donnya:
    27 januari 2017
    Wauw Wen, wat komt die datum nu dichtbij! Toch wel een beetje jaloers hoor, had ook graag zo'n mooie reis gemaakt! Morgen wil ik er nog meer over horen! Xxx
  2. Els:
    26 februari 2017
    Lieve Wendy, Eindelijk is het zover. Goed aangekomen in Paramaribo. Je bent er. Heel veel plezier, succes op je stage-dagen. En natuurlijk lekker ook een beetje vakantie vieren !! We wachten op je berichten en foto's, ben heel benieuwd.